Общи условия

Общи условия

 

I. Търгове и договори

1. Нашите предложения са предмет на окончателно потвърждение на поръчката винаги подлежи на промяна. Незначителни отклонения обичайни в търговията, както и изпълнението на техническия напредък, остават.

2. Осъжда се считат само приема, когато те са били потвърдени в писмен вид от нас, или ние ще доставят стоките. Са направени Устни странични споразумения. Очевидни грешки, правописни и технически грешки в изчисленията не са задължителни за нас.

3. Нашите продажби и условия на доставка, са част от всеки договор. Закупуване Условия за Клиента, се отхвърлят.

4. Редът на нашите клиенти е обвързващо предложение. Имаме право да приемат тази оферта в рамките на две седмици, като изпраща потвърждение на поръчката или изпратени на клиента в рамките на този период поръчаната стока.

5. Освен ако не е изрично договорено, се характеризират с нас в каталози, брошури и други издания публикуват информация в текст или картина форма (например описание, илюстрации или чертежи) естеството на стоките, доставени от нас, и техните нужди в заключение. Други производители не са задължителни. Нашата информация не представлява трайност или гаранция за качество и отразява актуалните ни знания. За успешното използване ние не носим отговорност.

 

II. Използвайте

Продуктите са доставени от нас са предназначени за използване само в Германия. Изключения изискват нашето писмено съгласие.

 

III. Доставка

1. Частични доставки са допустими в разумна степен.

2. Всички пратки се изпращат, независимо от това дали изпращането франко завода Schutterwald или депо, е изложен на риск на купувача, независимо от кой носи разходи за товарни превози.

3. Изборът на маршрута и начина на превоз се извършва от нас. В случай, че потребителят изисква различен морски път и / или друг начин за доставка и отговаря на така допълнителните разходи в сравнение с най-евтиният вариант за доставка във всеки случай, за своя сметка.

4. Времето за доставка винаги са необвързващи. Те започват след изясняване на всички технически въпроси, считано от датата на приемане на поръчката. Тяхното спазване поема изпълнението на договорните задължения, по-специално договорените условия на плащане и своевременното получаване на всички евентуално предоставена от Купувача.

5. На откриването на производство по несъстоятелност, захранващия заклет застраховка, неплащането на чек или на факта, че промяната на купувача или собственика на фирмата ще протестират, да ни освободи от задълженията за доставка.

6. Доставка и сервиз забавяния, дължащи се на форсмажорни обстоятелства и поради събития, които усложняват доставката или правят невъзможно - това включва по-специално стачка, локаут, официални поръчки и т.н., дори и ако се случат с нашите доставчици или техните подизпълнители, които ние не носим отговорност, дори ако задължителен дати и срокове. Те ни дават право да се отложи доставката или изпълнението от продължителността на пречката плюс. А разумно да отложи стартирането време или да се откаже от договора, тъй като на неизпълнено част изцяло или частично. В тези случаи, купувачът не може да получава никакви искове за обезщетение. Ако пречката трае по-дълго от 3 месеца, купувачът има право след изтичането на разумен гратисен период, за да се откаже от договора все още не се изпълняват. В горните случаи, можем

ние само да се позове, когато са уведомили купувача незабавно.

7. Ако ние сме, ние сме отговорни по силата на законовите разпоредби, в случай че забавянето се дължи на умишлено или груба небрежност нарушение на договора или на виновно нарушение на съществени договорни задължения, и ако непременно в неизпълнение на доставката за вреди, произтичащи от увреждане на живота, тялото или здравето има отговорност. В небрежно неизпълнение на договорно задължение, задължението да обозримо, които обикновено се наблюдават щети е ограничена до степента, че отговорността не се основава на нараняване на живота, здравето или здравето. Ако забавянето на доставката се основава единствено на виновно нарушение на не значително договорно задължение, купувачът има право да изключването на други претенции, да поиска обезщетение под формата на еднократна сума в размер на 1% от стойността на доставката, максимум до 10% от стойността на доставката за всяка прослужена седмица закъснение. Ние не носим отговорност за процедурата, посочени в този параграф 7. Освен за забава.

 

IV. Неразрешено анулира договора, щети

Ако купувачът без основание от договора или от което правим в случай на неговото неизпълнение или извъндоговорна изпълнение на искове за щети, ние имаме право на следните претенции: Или можем да изискваме изпълнение, или можем да издаде на доставената стока, както и допълнително плащане търсене в размер на 20% от общата цена; купувачът има възможност да ни докаже, че загубил печалбата е под 20%.

 

V. Запазване на собственост

1. До всички вземания (включително всички претенции салдо по текущата сметка), които ние, имат право на каквито и да било правни основания срещу клиента сега или в бъдеще, ние се предоставят следните ценни книжа, които ние по покана за нашия избор, ако стойността им надхвърля претенциите надвишава с повече от 20%.

2. Стоките остават наша собственост. Обработка или преобразуване винаги е за нас като производители, но без никакво задължение за нас. Ако нашият (съ) собственост чрез връзка, тя се съгласи, че (съ-) слива собственост на Купувача в униформа нещо пропорционална стойност (стойността на фактура) за да ни. Клиентът трябва да запазим (съ) собственост безплатно. Стоките, за които се имаме (съ) Eigent пропорциониране Щандове, наричан по-нататък условни стоки.

3. Купувачът има право да обработва запазени стоки правилни бизнес сделки, стига той да не е в забава. Особените залози или по съребрена задачи са недопустими. Полученото в резултат от препродажба или всякакви други правни съображения (застрахователни, непозволено увреждане) по отношение на условните стоките (включително всички текущата сметка Saldoforderungenaus) купувачът по пътя на сигурността в пълна степен за нас. Ние разреши купувачът да събере вземанията, възложени с нас за наша сметка от свое име. Това разрешение може да бъде отменено само ако купувачът не изпълни своите задължения правилно плащане.

4. Ако трети страни в запазени стоки, особено гърчове, клиентът трябва да се отнасят до собствеността ни и да ни информират незабавно, така че можем да наложат нашите права на собственост. Ако третото лице не е в състояние да ни възстановите разходите, произтичащи от съдебните или извънсъдебни разноски, се наказва за купувача.

5. Ако нарушение на договора, особено просрочени плащания, ние имаме право да си вземе обратно запазени стоките или, когато е уместно, за да настояват за прехвърляне на вземанията към трети лица. В оттегляне, както и изземване на стоката от нас няма да се оттегли от договора.

 

VI. Плащане

1. Плащанията се считат само направени, когато можем да се разпорежда с количеството. Нашите представители или агенти нямат правомощия за събиране на дългове; все пак направи, за да ги Плащанията се считат за изпълнени само с обратна разписка.

2. В случай на забава за плащане имаме лихви за забава съгласно § 288 BGB. 3. Ако неправилно изкупени от няколко последователно дължими сметки или проверява клиент, така елиминира отлагането лежи в колекцията на останалите книжа с уговорката, че веднага всички наши претенции срещу клиента, се дължат, и ние също, защото на всички промени може да продължи и да се провери претенции.

4. Купувачът няма право да компенсира насрещните вземания - от всякакъв тип - тръгна или да упражнява право на задържане, освен ако не е, че вземането или дефектът е безспорно, признати или са законно установени.

5. Частични доставки се таксуват отделно. За тази цел, условията се прилагат съответно. Всяко частично плащане погасява първо се приспада от разходите, а след това лихвата и след това срещу най-стария дълг, дори ако длъжникът не предвижда друго.

 

VII. Отговорност за дефекти

1. Ние не носим отговорност за неправилно или неподходящо използване, особено прекомерната употреба, Неправилната инсталация или неправилна употреба от страна на Купувача или на трети лица, физическо износване (износване), дефектни и небрежно отношение, товарене и разтоварване, особено от необучен персонал.

2. Купувачът се задължава да доставят стоки - дори ако образци или проби са изпратени - да се прегледа веднага след пристигането в неговите помещения за пълнота и редовност внимателно. Доставката се счита за одобрена, ако жалбата не е в рамките на 8 работни дни от получаване на стоката

Дестинация или ако дефекта в рамките на нормалното разследването не е било забелязано, е в рамките на 8 работни дни след откриването си в писмена форма, по телекс или по факс. Ако мулти-доставка не са заявени в рамките на 8 работни дни от получаване на стоките на местоназначението си, те се считат за одобрени.

3. Ако дефект, ние имаме право да последващото изпълнение под формата на замяна или ремонт.

4. Ако купувачът възползвали поради дефект на стоки новопроизведени, тя е длъжна да ни уведомите незабавно. Той трябва да се ангажират клиентите си по съответния начин, при условие че те са предприемачи. Ние си запазваме правото да отговори на нуждите на клиента срещу купувача твърди по пътя на самостоятелно влизане. В този случай, изпълнението на исканията на клиента, се счита спазването на всякакви искове от страна на купувача.

5. Мерките, необходими за целите на допълнителния производителност, по-специално на разходите за транспорт, туристически, трудови и материални носим. Това не се прилага, ако разходите се увеличават, тъй като този въпрос, след доставка на друго място е прекарал като резиденция или бизнес създаването на клиента, освен ако прехвърлянето отговаря на предназначението на нещо.

6. За да се извърши всички необходими разумна преценка появява ремонти и подмяна на доставки на Купувача да влезе при нас относно това време и възможност. В противен случай ние сме освободени от последствията за щети, които възникват, защото клиентът не ни е дал необходимото време и възможност да се направят необходимите Mängelbeseitig-ungsmaßnahmen или замяна. Само при неотложни случаи на опасност за безопасността на работа или за предотвратяване на несъразмерно голяма вреда, или когато сме с отстраняването на дефекта е в забава, купувачът има право да отстрани самата дефект или от трето лице в това нещо трябва да бъдат незабавно информирани.

7. Гаранционни претенции изтича след 12 месеца от прехвърляне на риска. Това не се прилага, ако скъпоценност. § 438 I 2 (доставка на стоки за сгради), § 479 I (прибягва), § 634а I 2 (изграждане на дефекти), по-дълги периоди, са задължителни.

8. регреси от купувача съгласно срещу нас. § 478 BGB се ограничава до случаите, в които купувачът се е срещнал със своите клиенти над задължителния гаранционни искове споразумения. Ако купувачът е подведен под отговорност за дефект на стоки новопроизведени, той е длъжен да ни уведомите незабавно.

 

VIII. Ограничение на отговорността

1. Ние сме отговорни по силата на законовите разпоредби, ако щетите на клиентите или искове за обезщетение (по-нататък: искове за вреди) твърди, че се основават на умисъл или груба небрежност, включително умисъл или груба небрежност на наши представители или агенти. Следваща ние сме отговорни по силата на законовите разпоредби, ако ние (т.е. задължението, чието изпълнение дава възможност за правилното изпълнение на договора и от чието спазване на клиента могат да се доверят редовно) са виновно е нарушил съществено договорно задължение, както и в случаи на увреждане на живота, тялото или здравето и къде сме поети гаранции.

2. Обезщетение в случай на нарушаване на договорно задължение е ограничено до предвидима, които обикновено се наблюдават щетите, освен ако не е причинена от умисъл или груба небрежност и не е отговорност за нараняване на живота, здравето или здравето или от поетите гаранции. В този смисъл тези твърдения изтича след 12 месеца.

3. За останалите, отговорността за нанесени вреди - независимо от правното естество на твърди претенцията - изключени. В тази връзка ние вече не носим отговорност за щети, които не са настъпили на самия елемент за доставка, като например пропуснати ползи, загуба на продукция и други финансови загуби на купувача.

4. задължителните разпоредби на Закона за отговорността на продукта остават незасегнати.

5. исковете за обезщетение на клиента са ограничени до размера на лихвата, която последният има върху изпълнението на договора.

6. Доколкото нашата отговорност е изключена или ограничена, това важи и за личната отговорност на нашите служители, работници, служители, представители и агенти.

 

IX. Извършване и юрисдикция

1. Място на изпълнение на доставки и плащания е Офенбург.

2. Ако купувачът е бизнесмен, единственият мястото на юрисдикция за всички спорове, произтичащи от договорните Offenburg.

3. германското законодателство се прилага, с изключение на CISG.

 

X. Заключителни разпоредби

1. Посочените по-горе условия, се прилагат и за всички бъдещи доставки.

2. Като се позовава на Закона за защита на личните данни на Федералната (Act) е предупреден, че ще обработва данните за поръчки, свързани с използване на системи за обработка на данни по електронен път и да поеме даден файл.